FANDOM

Glavni članak | Galerija | Razgovor

Tihomir Horvat (3. ožujka 1946., Zagreb), slavni hrvatski književnik. Napisao mnoge romane za mlade, često ispunjene povijesnim temama.

Životopis Edit

Tihomir Horvat rođen je u Zagrebu 3. ožujka 1946. U Zagrebu je završio osnovnu školu, gimnaziju i Farmaceutsko-biokemijski fakultet. Radio je kao kemičar i analitičar u laboratorijima, a s javnom objavom svojih radova započeo je 1974. kad je objavio svoju prvu priču u Večernjem listu. Nagrađen je drugom i trećom nagradom Večernjeg lista te drugom nagradom "Arene" za kratku priču te prvom prilikom za znanstvenofantastičnu komediju na Radio Zagrebu.

Svoj prvi roman za djecu i mlade, "Tajna Gornjeg Grada", objavljuje 1993., te u sljedećim godinama objavljuje niz zanimljivih i poučnih romana. Mnogi od tih romana sadržavaju povijesnu tematiku, pogotovo teme iz hrvatske povijesti. Njegove igrokaze izvodili su amateri Velike Gorice, Glazbena omladina Hrvatske i kazalište "Žar ptica". Od 2001. je član Hrvatskog društva književnika. Danas je u mirovini i živi u Krušaku kraj Velike Bujne.[1]

Djela Edit

  • "Tajna Gornjeg Grada" (1993.)
  • "Muki - djetinjstvo Ivana Zajca" (1994.)
  • "Vila Velebita" (1995.)
  • "Frka u Šćitarjevu" (1998.)
  • "Legenda o božićnom licitaru" (2002.)
  • "Pustolovine puha Ocija i djevojčice Tonke" (2011.)
  • "Mali ratnik" (2016.)

Izvori Edit

  1. Lektire: Tihomir Horvat