FANDOM

Prof. Marijan Pavliček (1980.), hrvatski profesor i političar, predsjednik Hrvatske konzervativne stranke i dogradonačelnik grada Vukovara.

Životopis Edit

Marijan Pavliček rođen je 1980. u Vukovaru u hrvatskoj obitelji.[1] Završio je fakultet u Zagrebu te se zaposlio kao profesor njemačkog jezika i povijesti.[2] Godine 2014. postao je dogradonačelnik Vukovara i zamjenik HDZ-ovog Ivana Penave.[3] Iste se godine učlanio u Hrvatsku konzervativnu stranku prilikom njezina osnivanja. Prilikom ujediniteljskog sabora Hrvatske konzervativne stranke i Akcije za bolju Hrvatsku u zagrebačkoj koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog 4. ožujka 2017., izabran je za predsjednika HKS-a, čime je nasljedio bivšu poglavaricu stranke Ružu Tomašić.[4] Pavliček je jedan od suosnivača političke platforme Hrvatski suverenisti koja je okupljala hrvatske konzervativne stranke te je osvojila jedan mandat na izborima za Europski parlament, a planira se natjecati i na parlamentarnim izborima 2020.[5]

Privatni život Edit

Marijan Pavliček živi i radi u Vukovaru. Oženjen je i otac je troje djece. Aktivno govori njemački i engleski jezik.[2]

Izvori Edit

  1. Facebook: Marijan Pavliček - info
  2. Greška u citiranju: Nije zadan tekst za izvor net
  3. Greška u citiranju: Nije zadan tekst za izvor vuk
  4. Greška u citiranju: Nije zadan tekst za izvor hr
  5. Novi list: Predstavljena nova politička platforma - Hrvatski suverenisti