POVIJESNA ENCIKLOPEDIJA

Dobrodošli!

Povijest.jpg
Ovo je Povijesna enciklopedija na hrvatskom jeziku, bogata riznica znanja o svemu vezanom uz povijest, opake ratove i bitke, moćne kraljeve i bogate plemiće, hrvatske velikane i junake, radnike i seljake, političke ideologije, države, vojske, izume i važne ljude! Najdetaljnija enciklopedija koja govori o povijesti planeta Zemlje, od stvaranja svemira pa sve do danas! Svatko se može priključiti i uređivati kad stigne. Trenutno imamo 194 članka i 169 datoteka, uz 1.930 izmjena.

Izabrani Članak
Lastovska bitka oružani je sukob koji se u svibnju 1000. odvio između mletačke ratne mornarice te hrvatsko-neretvanskih snaga. Hrvatsko-mletački sukobi bili su vrlo česti zbog pitanja plovidbe istočnim Jadranom, a nakon velike hrvatske pobjede u bitci kod Makarske 887. Mlečani su bili prisiljeni Hrvatima plaćati danak, ali dužd Petar II. Orseolo odlučio je iskoristiti dinastičke borbe i pokrenuti pohod na Dalmaciju. Prema pisanju duždeva tajnika Ivana Đakona, Mlečani su polovicom svibnja isplovili prema Dalmaciji, a Hrvati su se utaborili iza obrambenih zidina čim su ih vidjeli. Bitka je trajala nekoliko dana, a završila je porazom hrvatskih branitelja i padom Lastova.
Hitno potrebne stranice

Ostale potrebne stranice možete pronaći ovdje

Ankete

Ostale stvari

Upute 🔴 Članci 🔴 Slučajni članak 🔴 Novi članci 🔴 Nedavne promjene 🔴 Pomoć 🔴 Prijavite se

Aktivnost